• Specialist in gebruikte auto onderdelen
  • Snelle levering
  • Locatie Uden & Volkel
  • Deskundig advies
Laden..
Onderdeel
{{ product.part_name }} ({{ product.year_of_construction }})
{{ product.brand_name }} {{ product.model_name }}
Geen resultaten
Dit zijn onze locaties
Uden
Kruisweg 1
5406 PB Uden
Volkel
Jochem de Wildstraat 7
5408 RT Volkel
Bel ons
Kies een merk
Uden 0413-253636
Volkel 0413-273073

Veelgestelde vragen

Wat voor onderdelen bieden jullie aan?
Al onze onderdelen zijn gebruikte en gedemonteerde onderdelen. Dit houdt in dat onze onderdelen origineel zijn. De auto's waar ze vanaf komen zijn total loss verklaard. Deze
auto’s kopen wij vervolgens op om ze te demonteren. De kwalitatief goede en bruikbare onderdelen worden getest en bieden wij aan. Zo heb je originele onderdelen voor je auto,
tegen een lager tarief.

Zijn de artikelen die ik op de website zie op voorraad?
Wij bieden een grote hoeveelheid auto-onderdelen aan op onze website en doen ons best om de online voorraad zo actueel mogelijk te houden. Echter is onze website geen webshop. Als je een onderdeel hebt gevonden kun je eenvoudig contact met ons opnemen voor de prijs en beschikbaarheid. Kun je het onderdeel misschien niet vinden? Neem dan ook contact met ons op; wij zoeken met je mee naar het geschikte onderdeel of een alternatief.

Wat is de levertijd?
Als je een voorradig artikel vóór 16:00 uur bij ons besteld, wordt deze vaak dezelfde dag nog verzonden. In principe wordt het de volgende werkdag dan geleverd, mits het geen
vertraging oploopt bij het verzendbedrijf. Verzendingen naar het buitenland kunnen langer duren, hiervan kunnen wij geen inschatting doen helaas. Naast de optie verzenden kan de
klant ook de bestelde onderdelen ophalen bij ons in Volkel.

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
Als er een prijs vermeld wordt, is deze altijd inclusief 21% BTW.

Hoe kan ik betalen?
Als je de onderdelen op komt halen, kunt u deze contant of per PIN voldoen. Bestellingen die verstuurd worden dienen vooraf per bank of via iDeal betaald te worden.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van het artikel (alles is inclusief 21% BTW):
Klein pakket - vanaf €10,00
Groter pakket - vanaf €25,00
Pallet – vanaf €50,00

Hoe monteer ik de onderdelen?
Wij gaan ervan uit dat je zelf op de hoogte bent van hoe het onderdeel moet worden gemonteerd. Als dit niet het geval is, adviseren wij om een specialist (bijvoorbeeld een garage of monteur) hiervoor te raadplegen. Voor motoren staat op de website een inbouwinstructie, deze dient te worden nageleefd. Voor vragen kun je contact met ons opnemen of met onze servicepartner Repair Center Volkel.

Wat is links en rechts?
Links is de kant van de bestuurder (bij een Nederlandse auto) en rechts is de zijde van de passagier.

Hoe zit het met de kwaliteit van de onderdelen?
Al onze onderdelen hebben een classificatiecode. Deze correspondeert met de status van het onderdeel.

Technische onderdelen
A1: op werking getest, max. 35.000 km;
A2: niet op werking getest, max. 35.000 km;
B1: op werking getest, tussen 35.000 km en 100.000 km;
B2: niet op werking getest, tussen 35.000 km en 100.000 km;
C1: op werking getest, meer dan 100.000 km;
C2: niet op werking getest, meer dan 100.000 km;
R1: op werking getest (gereviseerd of gerepareerd);
R2: niet op werking getest (gereviseerd of gerepareerd);
N1: op werking getest (nieuw);
N2: niet op werking getest (nieuw);
X: classificatie ontbreekt of onderdeel is niet op kwaliteit gecontroleerd.

Plaatwerk en carrosserie-onderdelen
A2: licht beschadigd zonder roest, acceptabel voor montage op oudere autos, voor nieuwe auto's is wellicht een mespuntje plamuur en een spuitbeurt van toepassing;
A3: beschadigd zonder roest, uitdeuk- plamuur en spuitwerk is noodzakelijk, de reparatietijd bedraagt maximaal 1 uur;
A4: beschadigd zonder roest, uitdeuk- plamuur en spuitwerk is noodzakelijk, de reparatietijd bedraagt meer dan 1 uur, maar maximaal 2 uur;
B1 t/m 4: als A1 t/m A4, maar met oppervlakkig borstelroest;
C1 t/m 4: als A1 t/m A4, maar met roest, net geen gat;
D1 t/m 4: als A1 t/m A4, maar met gaten ontstaan door roest;
R1 t/m 4: als A1 t/m A4 krasjes, roest en/of gaten gerepareerd;
X: classificatie ontbreekt of is niet op kwaliteit gecontroleerd.

Overige onderdelen
A2: kleine beschadiging, maar goed bruikbaar;
A3: beschadigd, maar binnen 1 uur te repareren;
X: classificatie ontbreekt of onderdeel is niet op kwaliteit gecontroleerd. 

Hoe kan ik jullie bereiken?
Tijdens kantooruren zijn wij telefonisch bereikbaar op het nummer 0413 273 073 en je kunt ons altijd e-mailen op info@deijne.nl. Ons bezoekadres is Jochem de Wildstraat 7 in Volkel.
De openingstijden zijn op werkdagen van 8:00-17:00 uur en op zaterdag van 8:30-12:30 uur.